Thursday, December 1, 2011

Congratulation Dear

Congratulation dear ,
Inilah salah sorang cousin yang paling rapat. Macam tak percaya pulak dah jadi isteri orang. Teringat kenangan kita masa kecik2 kan. Huhuhu. Rindunye , kalau lah boleh ulang semula.Banyak kan sweet memory dulu-dulu. Semalam pon dpt call n sembang sekejap je. Yaya boleh rase kemeriahan persiapan tuk majlis harini. Semalam pon dah dpt satu ilmu, nnt jgn lupe share lagi yep..



Hari ni 01122011 menjadi sejarah buat k.Cah dan pasangan. Selamat menjadi raja sehari ye harini. Sori sgt2 coz tak dpt nak join majlis harini dan pihak lelaki Sabtu ni. Diharapkan moga berbahagia sampai ke syurga. Insyallah. Yaya tumpang gembira sekaki. Happy for both of you.


Pic ni pic taun lepas mase majlis pertunangan k.cah, sekejap je mase berlalu kan. Dah hampir setahun ye. Takpelah tak dapat join majlis kahwin, atleast dah dpt join mase k.cah bertunang.



25 Disember 2010



p/s: present nnt Christmast yep... tp pengantin request alat bkaitan teknologi, multimedia, n telekomunikasi. Agak-agak present pe yg sesuai yep??? Any idea...

4 comments:

  1. hehehe...abg dulu la. Kn teacher ckp abg ng kumpul duet tuk kawen.:P Alia tak kmpul lagi...

    ReplyDelete
  2. warna warni kehidupan : ipad?? hehehe

    ReplyDelete