Tuesday, June 1, 2010

cekgu cekgi

Susah jugak jd cikgu ney...ish3x,pening pale.Baru tolong tanda kertas exam je pon n bkn mengajor tu. Stress sgt tanda kertas exam diorang sebab diorang betul sikit je.Nampak cam main2 n sgt tak bminat nk belajar. Diorg rilex je,sy plak lebey2 tolong risau tuk diorang. Entah cner la kalau suatu hari nnti saya ditakdirkan untuk jd sorang cikgu...dpt ke saya bersabar dgn kerenah pelajar2?? haha. itu yang kita tak tau.Tunggu je la.

Pengalaman yang sy xleh nk lupe spanjang cuti nie,kene marah ngan sorang cikgu tu.Pedih wei, menikam kalbu...sampai xleh tido malam. Sedih sangat.kadang-kadang kite nak kene tegur orang secara berhemah juga.Jangan main serkap jarang je.Saya tahu,dia berhak tapi saya masih belajar lagi,banyak yang saya tak tahu.Walaupun dia bkn cikgu saya tp dia jugak sorang cikgu, seorang pendidik.Walau apapun, saya masih hormati cikgu.



So,kt sini saya amik kesempatan untuk minta maaf dan nak wish "Selamat Hari Guru" kepada sumer cikgu2 kt Malaysia nie walaupun dah lewat 2 minggu dah. Saya amat menghargai jasa kalian. Terima kasih atas tunjuk ajar selama nie.

No comments:

Post a Comment