Wednesday, June 2, 2010

INSTEP Famly Day

Actually,nie my auntie pnyer family day tp saya cuba membusykan diri untuk join skali sebab anak-anak dia xde kt sini.Mula-mula skali, ada aktivikti untuk mengeluarkan peluh macam senamrobik dan poco-poco.Lepas berjaya kluarkan peluh dan lemak,tibe acara makan2 tuk breakfast plak untuk tambahkan balik lemak2 yang da hilang tu.hehe.


mama dan a'a


aktivikti posing-mosing.hehe
.
Memang best la family day haritu,rase release je sebab dapat enjoy-enjoy.Macam-macam games yang ade hari tu tapi banyak untuk kanak-kanak je la. Satu games je saya dpt join iaitu bowling kelapa.My mum ngan My Auntie pon join skali gak.Punyer la susah nak menang sebab gune kelapa kering.Ringan sangat-sangat sampai xde satu pon botol yang jatuh.


ini dia my auntie...


Suha pulak main games bawak bola ping pong dalam sudu. Siap dapat nombor dua agi tu. Kecil-kecil cili api betol la. Suke sangat dia dpt hadiah ari2. Hadiah lak nak same besar ngan dia.
Bukan budak je semangat,mak budaak pon semangat jugak hari tu.Mama tolong pimpin suha supaya tak salah arah untuk ke jalan yang benar.haha


apa yg penting..KERJASAMA!!....

Kusyuk mewarna mase Pertandingan mewarna Upin & Ipin

haah' sedar pon orang candid gambar dia.

tak lepas hadiah dia

winner paling mude

Nana pulak main Bowling Padang dengan acara kayuh basikal laju.Tapi yang bestnye,,dia dpt banyak hadiah.Semua acara yang dia masuk dpt hadiah.Kalaulah Asyraf ng Afiq ade mesti lagi best.

No comments:

Post a Comment